Telefonpasning og kundeservice, hvor vi har fokus på kvalitet i hele kunderejsen.

  • Smilende og imødekommende medarbejdere
  • Korrekte beskeder
  • Løbende træning af medarbejderne

Vi passer din telefon, så du uforstyrret kan holde møde med kunder, behandle dine patienter eller fordybe dig i andre opgaver – helt uden at miste kunder eller ordrer.

Dine kunder får en professionel kundeservice og møder altid smilende og imødekommende medarbejdere.

Du kan vælge en fast viderestilling til os, eller du kan vælge selv at styre viderestillingen. Fra din telefon kan du styre om kaldene skal gå direkte til os, eller først til dig og videre til os, hvis du ikke svarer.

I større virksomheder kan kaldene blive for mange i receptionen eller i kundeservice på grund af kampagner, sygdom eller andre opgaver. Vi kan derfor hjælpe når dette sker. Enten som hjælp nogle timer om ugen eller som en fast overflow aftale. Fra Jeres eksisterende telefonsystem kan overflow kald overføres til vores system og vi svarer kaldene, når I er optaget.

Har din virksomhed/webshop brug for hjælp til kundesupport, kan vi efter en grundig oplæring i Jeres produkter, svarer Jeres telefoner og/eller e-mails. Vi sikrer samme hurtige svartid på mail, som på telefonen.

Vores åbningstid er tilpasset dit behov, vi svarer telefonen i det tidsrum, som du ønsker – dag, aften og nat.

Kontakt os for at høre mere.