Birgitte Pipenbring
Adm. direktør / Ejer

 

Vi giver kvalitet i dine kunders kunderejse.

Vores vigtigste opgave er at yde kundeservice med høj kvalitet til vores kunder, og til deres kunder.

For os er kvalitet, at:

    • vi er smilende og imødekommende ved alle henvendelser, så dine kunder får en rigtig god oplevelse.
    • vi skriver korrekte beskeder, så du får lige nøjagtig de informationer om kunden, som du har brug for.
    • vi løbende træner i, hvad er god kundeservice og spørge teknik. Derudover træner vi i din forretnings produkter/processer samt i organisationen og de forskellige afdelinger Værksted/Produktion, Lager, HR/Personale, Finans/Økonomi mm.

Vi skaber værdi for din virksomhed.

Forstyrrelse i opgaven meget bekostelig for en virksomhed. En afbrydelse kan tage op til 25 minutter inden medarbejderen er tilbage i opgaven, hvor den blev sluppet. Det vil sige at ved 5 kald pr. dag mistes over 2 timers effektiv arbejdstid. Det er derfor vigtigt, at de kald du har er kald, som giver værdi for din virksomhed.

Ønsker du ikke at tale med sælgere eller deltage i analyseundersøgelser, kan vi takke nej til disse henvendelser, og du bliver dermed ikke forstyrret unødigt.

Ved ferie, sygdom og andet fravær kan det være en udfordring at få svaret telefonen og besvaret kundeservicemails. Vi sikrer, at der altid er den nødvendige bemanding til at alle opgaver løftes indenfor den aftalte tidsramme.